Modern ve profesyonel randevu yönetim sistemi
Radosis ile tanışın, farkı yaşayın!
Spa merkezi, wellness merkezi, masaj salonu, spor salonu, kuaför, güzellik merkezi, klinik vb. işletmeler için oluşturuldu. Sizlerden gelen geri dönüşlerle de sürekli geliştiriyoruz.
Radosis nedir?
Radosis, randevularınızı yönetirken sizlere eşsiz bir deneyim yaşatmak için geliştirildi. Güçlü alt yapısı, mobil platform desteği, şube yönetimi, ciro takibi, prim hesaplama, maaş hesaplama, faturalandırma, randevu planlama, müşteri takibi, ürün satışı gibi bir çok kullanışlı modülleri ve daha bir çok özelliği ile sizlere hizmet veriyor.
Radosis, sistemin güncelliğini korumak ve kullanıcılara en yeni teknolojiler ile yardımcı olabilmek için sürekli geliştirilmeye devam ediyor. Sizlere en iyi hizmeti verebilmek için elimizden geleni yapıyor ve birlikte çalıştığımız, çalışacağımız, çalışmaya devam edeceğimiz tüm kullanıcılarımıza teşekkürlerimizi sunuyor, iş hayatlarında başarılar diliyoruz.
Kredi kartına 12 ay taksit imkanı!
Radosis randevu yönetim sistemini tüm kredi kartlarına 12 aya varan taksit imkanıyla satın alabilirsiniz.
Birden fazla şubeniz mi var?
Radosis şube yönetim modülüyle tüm şubelerinizi tek bir uygulamada birleştiren alt yapısı sayesinde tüm şubelerinizin cirosunu tek bir ekrandandan takip edebilirsiniz.
Fiyatlandırma
İhtiyaçlarınıza göre en iyi ve harika fiyatları sunmaya devam ediyoruz
Yıllık ödemede 2 ay indirim!
BRONZE
9.99/Aylık
99.9/Yıllık
14 Gün Ücretsiz Dene- Genel Özellikler
- Çoklu Şube
- Mobil Uygulama Kullanımı
- Veri Yedekleme
- Dışa Veri Aktarma
- ParaPuan Sistemi
- IP Adresi Bazında Erişim
SILVER
14.99/Aylık
149.9/Yıllık
14 Gün Ücretsiz Dene- Genel Özellikler
- Çoklu Şube
- Mobil Uygulama Kullanımı
- Veri Yedekleme
- Dışa Veri Aktarma
- ParaPuan Sistemi
- IP Adresi Bazında Erişim
GOLD
19.99/Aylık
199.9/Yıllık
14 Gün Ücretsiz Dene- Genel Özellikler
- Çoklu Şube
- Mobil Uygulama Kullanımı
- Veri Yedekleme
- Dışa Veri Aktarma
- ParaPuan Sistemi
- IP Adresi Bazında Erişim
Erişilebilir, Kullanışlı ve Yönetilebilir
Verilerinize istediğiniz zaman, istediğiniz her yerden erişim sağlayabilirsiniz. Radosis ile kazancınızın ve üretkenliğinizin arttığını hissedeceksiniz.
Randevu Yönetimi
Kolayca randevu oluşturabileceğiniz ve bunları güncelleyebileceğiniz güçlü bir takvimle basit bir araç. İşletmenizde müşteri takibi için harika bir özellik.
Müşterilerinizi Yönetin
Müşterilerinizi daha iyi tanıyın. Detaylı randevu geçmişi, gelecek randevular, borç detayı, uyruğu ve iletişim bilgileriyle müşteri ilişkilerinizi sürdürün.
Personeli Yönetin
Personellere ait işlemleri kolayca takip etmenizi ve yönetmenizi sağlar. Tüm personeliniz istediği zaman, istediği yerden kendi sisteme erişebilir.
Hizmet Yönetimi
Sisteme yeni hizmetler ekleyebilir veya daha önce eklediğiniz hizmetlerinizi kolaylıkla güncelleyebilirsiniz.
Veri Güvenliği
Geliştirilmiş altyapı sayesinde tüm içerikleriniz şifrelenerek güvenli bir şekilde saklanır. Başkalarının erişmesine asla izin verilmez.
Otomatik Döviz Kuru
Sistem tarafından döviz kuru otomatik olarak güncellenir. Desteklenen para birimleri: USD, EUR, TRY, GBP, RUB
Paket Satışı
Birden fazla seanslık işlem yapılacak müşterileriniz için paket oluşturabilir ve bunları yönetebilirsiniz.
Ürün Satışı
Sisteme ürün ekleyebilir ve düzenleyebilirsiniz. Müşterilerinize ürün satışı yapabilir ve stok takibi sağlayabilirsiniz.
Abonelik Sistemi
Belirli süreler için abonelik türleri oluşturarak müşterilerinize abonelik satışı yapabilir ve müşteri takibinizi kolaylıkla yapabilirsiniz.
Şube Yönetimi
Birden fazla şubeniz varsa şube yönetim modülüyle şubenizin cirosunu tek bir ekrandandan takip edebilirsiniz.
Muhasebe Yönetimi
İşlemlere ait faturaları, ciro, personel kazançları, gelir ve gider gibi ödemeleri takip edebileceğiniz harika bir modül.
Kullanıcı Yönetimi
Sisteme kullanıcı tanımlayabilir ve bunlara özel yetkiler vererek kullanıcıların her işlemi görmesini engelleyebilirsiniz.
Bilgilendirme
Belirli işlemler sistem tarafından mobil bildirim, SMS, e-mail olarak yöneticiye gönderilir.
İşletme Verimliliği
Personel ve iş gücü ihtiyacını azaltarak işletmenizi daha verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar.
Performans Takibi
Randevularınızın, satışlarınızın ve diğer tüm işlemlerin takibini yaparak performans raporu oluşturur.
Birden fazla şubeniz varsa şubelerinizi tek panelden yönetebilirsiniz.
Şube başına 2$/Aylık olarak ücretlendirilir